• 6.500 miliarde USD şi 260 milioane de locuri de
muncă
Organizaţia globală a turismului, WTTC, estimează impactul mondial al turismului la 6.500 miliarde USD contribuţie la economia globală şi 260 milioane de locuri de muncă generate, sau 1/12 din joburile de pe planetă, iar cifrele nu sunt contestate de nimeni. De fapt, liderii G20 au recunoscut la reuniunea de anul trecut importanţa turismului - creator de locuri de muncă, creştere şi revenire economică!
Organizaţia globală a turismului, WTTC, estimează impactul mondial al turismului la 6.500 miliarde USD contribuţie la economia globală şi 260 milioane de locuri de muncă generate, sau 1/12 din joburile de pe planetă, iar cifrele nu sunt contestate de nimeni. De fapt, liderii G20 au recunoscut la reuniunea de anul trecut importanţa turismului - creator de locuri de muncă, creştere şi revenire economică!
Nu, nu sunt la
ITB Berlin, deşi doream să ajung, dar asta nu mă împiedică să vă ofer câteva
ştiri zilnic, pentru că oricum informaţiile care vin de acolo sunt rarefiate
când vine vorba despre prezenţa românească. Asta a devenit de fapt aproape o
regulă la marile reuniuni internaţionale!
Anul acesta la
ITB Berlin, prezenţa cancelarului german Angela Merkel şi a preşedintelui Indoneziei, Susilo
Bambang Yudhoyono, la ceremonia de deschidere, confirmă importanţa dată acestui
sector şi importanţa ITB Berlin în calitatea sa de far călăuzitor al
industriei. Iar ţara partneră a ITB Berlin în acest an, Indonezia, se află în
top din multe puncte de vedere în ceea ce priveşte marketingul inovativ. Cu
peste 11.000 de expozanţi din 190 de ţări şi peste 7.000 de jurnalişti
acreditaţi din aproape 100 de ţări, ITB este lider!
Oficialii români
recunosc ITB Berlin (Internationale Tourismus Börse - Bursa Internaţională de
Turism) drept cel mai mare eveniment de profil din lume. Dar cam atât... Restul
informaţiilor sunt vechi, vechi şi învechite, de genul: standul României se
întinde pe o suprafaţă expoziţională de 407 metri pătraţi şi găzduieşte 50 de
expozanţi - operatori din turism, autorităţi locale şi asociaţii de promovare a
zonelor turistice româneşti. România este prezentă la ITB Berlin cu stand
naţional încă din 1970, iar vecinii de stand ai României, anul acesta, sunt
Ungaria, Slovacia, Macedonia şi Serbia. Adică, în traducere, iar vor bea ai
noştri reprezentanţi vin de Tokaj!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu