În această seară (25 iulie, la 7 pm) un musafir important este aşteptat cu interes pe aeroportul din Frankfurt.
Noul avion Airbus A350-900, cunoscut şi ca Airbus A350 XWB (eXtra Wide Body) va ateriza pentru prima oară la Frankfurt, venind din Canada. În continuarea testelor Airbus cu acest avion nou, care a ajuns deja pe diferite aeroporturi ale lumii pentru a fi probat din punct de vedere operaţional, "vizitatorul" va pleca mâine spre fabrica Airbus din Toulouse, Franţa.
Pentru a marca evenimentul, fanilor aviaţiei care doresc să urmărească aterizarea li se pune la dispoziţie terasa vizitatorilor de la Terminalul 2!
Lufthansa colaborează cu Airbus în cadrul testelor operaţionale de la Frankfurt, pentru a ajusta caracteristicile avionului la standardele Lufthansa. A350-900 va fi livrat transportatorului german începând cu 2016, deschizând o nouă pagină în aviaţia civilă. Fuselajul din materiale composite, întărit cu titan şi aluminiu special, în proporţie de peste 70 %, contribuie la un consum redus de combustibil, la emisii reduse de CO2 şi mai puţin zgomot. Prin primirea a 25 de avioane din noul model (în valoare de 5 miliarde Euro), Lufthansa va face noi paşi în modernizarea flotei sale.
Noul avion consumă în medie doar 2,9 litri de kerosen per pasager, la 100 de kilometri zburaţi. Consumul este cu circa 25 % mai mic decât la modelele actuale. În ceea ce priveşte confortul călătorilor, pe lângă zgomotul redus al motoarelor Rolls-Royce Trent XWB, interiorul este mult mai confortabil datorită designului special.
Ar fi interesant să vedem noul avion şi la Bucureşti, în teste, dar prevăd că îl vom vedea abia "la lucru", în zborurile cu Lufthansa!
Noul avion Airbus A350-900, cunoscut şi ca Airbus A350 XWB (eXtra Wide Body) va ateriza pentru prima oară la Frankfurt, venind din Canada. În continuarea testelor Airbus cu acest avion nou, care a ajuns deja pe diferite aeroporturi ale lumii pentru a fi probat din punct de vedere operaţional, "vizitatorul" va pleca mâine spre fabrica Airbus din Toulouse, Franţa.
Pentru a marca evenimentul, fanilor aviaţiei care doresc să urmărească aterizarea li se pune la dispoziţie terasa vizitatorilor de la Terminalul 2!
Lufthansa colaborează cu Airbus în cadrul testelor operaţionale de la Frankfurt, pentru a ajusta caracteristicile avionului la standardele Lufthansa. A350-900 va fi livrat transportatorului german începând cu 2016, deschizând o nouă pagină în aviaţia civilă. Fuselajul din materiale composite, întărit cu titan şi aluminiu special, în proporţie de peste 70 %, contribuie la un consum redus de combustibil, la emisii reduse de CO2 şi mai puţin zgomot. Prin primirea a 25 de avioane din noul model (în valoare de 5 miliarde Euro), Lufthansa va face noi paşi în modernizarea flotei sale.
Noul avion consumă în medie doar 2,9 litri de kerosen per pasager, la 100 de kilometri zburaţi. Consumul este cu circa 25 % mai mic decât la modelele actuale. În ceea ce priveşte confortul călătorilor, pe lângă zgomotul redus al motoarelor Rolls-Royce Trent XWB, interiorul este mult mai confortabil datorită designului special.
Ar fi interesant să vedem noul avion şi la Bucureşti, în teste, dar prevăd că îl vom vedea abia "la lucru", în zborurile cu Lufthansa!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu